Archetyp marki Lublin

Projektowanie graficzne w mieście Lublin, czyli jak skutecznie komunikować się z odbiorcą. W jaki sposób tworzyć grafiki, żeby oddziaływać na odbiorcę i o czym trzeba pamiętać żeby odnieść sukces ? Jest kilka podstawowych zasad jakimi kierują się projektanci grafik. Podczas pracy zawsze trzeba mieć z tyłu głowy że ekspozycja grafiki na odbiorcę to zaledwie ułamek sekundy, który zdecyduje o tym, czy przykuje jego uwagę na dłużej, czy odbiorca przejdzie obok, nie zauważając jej w cale. A nawet jeżeli już zdecyduje się zatrzymać wzrok na grafice, nie poświęca jej i tak zbyt wiele uwagi, chyba że jest ona bardzo złożona i intrygująca. Co musi zostać spełnione aby grafika była przyciągająca? Do najważniejszych zasad kompozycji plastycznej, bez których niejako nie można mówić o projektowaniu graficznym, to między innymi poniższe zasady:

  • Pełen layout – czyli kompletność kompozycji graficznej na który składają się wszystkie elementy w grafice, czyli tekst, fotografie i użyte grafiki, jak również sam układ elementów , zastosowane podziały czy nawet użyte linie.
  • Płaszczyzna – jest to podstawowy element używany do projektowania graficznego. W plastyce wyróżniamy model 2D, który w przeciwieństwie do tworzenia w technologii trójwymiarowej ma za zadanie określić przedmiot tylko z perspektywy płaskiej powierzchni.
  • Kompozycja – w tym zagadnieniu chodzi o prawidłowe użycie pozornego światła i cienia. Dzięki temu zabiegowi nadajemy dynamiczności obiektom .
  • Kolory – jest to wyznacznik najważniejszych wydarzeń na grafice. Jeżeli zależy nam żeby tytuł był głównym obiektem przyciągającym wzrok, musimy zadbać o jego widzialność, reszta powinna być stonowana. Dodatkowo użyte barwy, mają wywołać w odbiorcy konkretne uczucia i emocje.

Powyższe zasady to podstawy, które należy uwzględnić przy pracy nad tworzeniem grafik. Ale co ważniejsze, przed przystąpieniem do tworzenia pracy, trzeba dobrze zastanowić sie jaki efekt chcemy uzyskać, dobrym pomysłem jest tutaj odpowiedni archetyp marki Lublin jakie emocje mają wzbudzić w odbiorcy nasze prace i w jaki sposób chcemy widza zmanipulować.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz